01:17

Nu har Pernilla hjälpt mig att fixa min blogg i typ 2 timmar eller nånting, det tog sin tid och det tjorvade en del, men se så bra det blev tillslut. Jag vet inte varför jag gör nya bloggar hela tiden, eller jo dels är det ju för att jag alltid glömmer bort lösenord och sådär, men samtidigt så glömmer jag ju just för att jag aldrig är inloggad. Men jag ska försöka skriva oftare den här gången, inte kanske nu varje dag men åtminstone nån gång i veckan.

Idag har jag iallafall varit i skolan från 8-14, den här dagen var nog den segaste jag varit med om, den tog liksom aldrig slut. Men sen när vi väl slutade så for jag till lägenheten, sprang upp och hämtade en påse, drog med mig älskling och sen for vi till mig. Vi hann inte göra så mycket för han skulle hem ganska så direkt, och dessutom somnade jag så jag var nog inte sådär jätteroligt sällskap precis, stackare. Jag sov typ från 5 till halv 8 och jag var inte ens pigg när jag vaknade. När jag väl fått upp ögonen så satte jag mig i en iskall bil och for till kiosken för att köpa lite karror. Jag kikade så ska det låta och myste på med min lilla vovvsing, snart tror jag att jag ska gå och lägga mig i sängen och åtminstone försöka somna, men det kommer inte bli lätt. Jag tycker inte om att sova ensam, har så svårt o somna då.
Jag saknar min gubbe redan! Jag önskar att du vore här. ♥

Nä nu ska jag gå och natta mig själv, puss på er!

image8

Kommentarer
Malin

Hej! Jätte fin blogg du har! :)

2008-04-15 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback