You're gonna go far, kid.


En snabb liten update! :D

Jag har hunnit kolla några oth avsnitt med gubben och nu har vi bara 2 kvar! Fan också att man inte kan ladda ner heeela säsongen, det är ju frustrerande. Sen iaf kom jim jim ullatti-jim hit hahah och jag drog ut med bilen en sväng. Rätt skönt när det regnar att bara åka bil och lyssna musik, överraskade bästo också, hon blev livrädd när jag knackade på hos hon o macko hahah, det första hon sa när hon öppnade dörren var "men ärrruu stööörd?" och höll sig för hjärtat i princip. Hon var rätt så rädd. Hahah jaa fyfan, du är ju som du är du lilla sabnebanabne :) vi var där en stund bara sen for vi till sannes mamma och gjorde en präddi hemlig grej och det var verkligen på tiden om man säger sååaahm. Hihihih hohoho!

Jag tror jag måste kolla ett oth avsnitt nu faktiskt, kan som inte hålla mig. Men jag sparar ett
så jag och tom har nåt att kolla när han kommer hem. Han är i garaget med martin.
Tror jag måste duscha också, eller egentligen inte men jag tror jag vill, det är så varmt o skönt.
Fast jag har blivit lite torr i hyn nu när jag duschat typ 2 ggr om dagen varje dag, men vad fan ska
man göra när man går runt och fryser hela dagarna? Inte myyye.

Åt just en jävla portion mat, kom på att jag bara hade ätit frukost idag, haha. Ja, nog äre tur att man
är så med. Jeppjepp! Nu ska jag bubbla lite vatten och sen ska jag sätta igång oth och sen ska jag duscha
och sen ska jag föna håret och sen ska jag kanske våga håret med min vågtång och sen ska jag säkert sätta mig vid datorn en sväng och sen ska jag nog dra tvn till sängen och försöka somna tidigare än 4 på morgonen.

Får se hur det går. Oftast följer jag aldrig mina planer.
Ska slänga in en dagens lasse-låt också, deet får man ju inte glömma, det är ju faktiskt välldi viktigt.
Nä men det kan vara roligt.



hatar inlägg utan bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback