♥ Lilla lebon!


Den här lilla gossen betyder så otroligt mycket för mig.
Jag älskar han så mycket att det gör ont.
Han är bara ett litet barn, men man får ut så
himla mycket av att vara med honom.

Han är klok och förstår, man kan prata med honom,
skämta och skratta med han.
Han är klokare än vad många vuxna människor är.
Han har ett hjärta av guld och är så otroligt snäll,
tacksam, levnadsglad och rättvis.


Det spelar ingen roll hur deppad eller sur man är
för när man ser han komma springandes
och lyser som den sol han är,
kan man inte annat än att bli glad.
Riktigt glad.

& när han tittar på mig med sina fina ögon,
när han verkligen tittar, djupt in,
känns det precis som att han ser igenom mig,
det känns som att han verkligen ser mig för den jag är.
Och det är det nog inte många som gör.

Han har väckt känslor inom mig som jag inte trodde fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback