Min helg osv..

Har inte skrivit här på ett tag, nu igen! Minns inte när jag skrev något sist?
Det har väl dock inte hänt så mycket sen dess iaf. I helg var jag och älskling hemma hos mig i byn, fast han har mest skruvat i sin bil med anton. Jag har lekt med lebon hela dagarna nästan :) han är ju så go!

Igår åkte vi till kullen på kvällen, kollade lite valvaka men jag blev bara förbannad och ides inte kolla nåmer. Då kollade vi oth typ till 2 på natten och stackars älsk som skulle upp 5! Men men, hans val =)
Valet gick ju åt helvete, som väntat. Man blir ju så förbannad, folk är ju så satans egoistiska. Vad tänker folk med? HOJJ. Det enda positiva var ju att SD kom med. Och jag fattar inte varför alla blir så upprörda över det? De är ju inte ens rasister. Folk verkar ha hakat upp sig. Nåja.

Idag vet jag inte vad som händer, har ingen aning när älskling slutar, borde vara nu halv tre troor jag. Kanske man borde gå ut och göra något, det är ju sol och fint ute. Vi har en massa rönn just utanför fönstret och bladen är knallröda, det är så finigt!

Jag & leon har blåst såpbubblor hela helgen typ, har försökt fota bubblorna lite, men det var inte så lätt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback