♥ älskade älskade du..


 

Den här låten lyssnade jag & älskling i början, just när vi blev tillsammans. Jag får så mysiga minnen av den. Jag önskar jag fick känna på någon av de dagarna en gång till, dagen vi kysstes för första gången, dagen jag sa " jag älskar dig " för första gången. Allt sånt där. Det var så underbart, jag har aldrig i hela mitt liv varit så lycklig som då. Inga problem, inga bekymmer, det vara bara att älska. Jag är lycklig nu också, du gör mig alltid lycklig, men den där "nykära-känslan" är fan oslagbar. Ett leende på läpparna hela dagarna, varje dag.

 

Jag längtade till skolan, bara för att få träffa dig, få krama dig, få sitta bredvid dig på lektionerna och svamla tills lärarna blev sur. Jag var 16år och du var 15, vi var så små och oförstörda. Vad visste vi om livet egentligen? Jag vet inte vem jag hade varit om jag inte hade träffat dig. Jag kanske hade varit någon helt annan? Men du har gjort mig till en bättre människa, framförallt en gladare.  Du satte verkligen mitt hjärta i brand, jag trodde faktiskt aldrig att man kunde älska någon så högt som jag älskar dig. Jag trodde aldrig man kunde känna sådan saknad, sån längtan, sån glädje. Om jag ska vara ärlig så trodde jag faktiskt aldrig i mitt liv att vi skulle bli tillsammans. Det har alltid varit något mellan oss. Du var kär i mig redan i 6an, när vi var i hakkas på fredagarna och jag var så irriterad och arg på dig alltid. Det var nog just för att jag var kär i dig med. Jag har alltid varit blyg för dig, du är den enda killen i klassen jag aldrig pratade med, just för att jag inte vågade. Vi pratade inte mellan 6an och 9an, förrän i slutet av 9an, då vi började umgås när jag var i ullatti nästan varje helg, på veckorna också. Redan första gången vi var med varann, när vi låg i sängen och du höll mig i handen, kändes det så rätt på en gång. Som att vi hörde ihop. Och dina händer var faktiskt det första jag blev kär i. Jag älskade hur du luktade, du luktade trygghet.

 

Den här låten passade så bra, för du räddade verkligen mig, du kom till mig precis när jag behövde det som mest. Du blåste nytt liv i mig och jag fick känna på något jag aldrig hade känt förut- kärlek. Du är den enda jag någonsin vill vara med. Jag vill vara med dig resten av mitt liv. Jag vill göra allt med dig.


Jag älskar dig. Inte bara för hur du är mot mig, utan även för hur jag är när jag är med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback