testing testing, mitt i natten..

dsc04589 (MMS)

Tänkte testa mobilblogga, har aldrig gjort det och var lite nyfiken på hur det funkar. Jag tog en dusch iaf, duschade förbannat varmt, jag var helt knallröd när jag kom ut därifrån. Jag kan ju inte vara frisk när jag fryser så jag skakar. Wäll, imorgon vet jag inte vad som händer. Kanske ska vara med sabne och fota eller något. Får se hur jag mår först, för just nu är jag helt hängig :( kul att bli förkyld en jävla gång till! Hujj. Kul liv. Ja, klockan är då efter 4 och jag har fortfarande inte somnat, undra hur sent jag kommer vakna imorgon då? Inte har jag haft såhär skev dygnsrytm, men det blev väl så nu för att jag fastnade framför datorn istället för att somna till tvn. Gubben snarkar på för fullt här, han ska ju upp snart! Och jag kan verkligen inte sova när någon snarkar, jag blir helt tokig. En natt snarkade han så mycket att jag tillslut låg och bölade för att jag var så trött och irriterad, haha! Hoppas inte detta blir en sån natt :) Nå men nu har jag ju testat att mobilblogga, nu ska jag testa sova istället. Wish me luck! Puss & godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback