Running away from the streets we knew..

Kanske ska skriva lite här och inte bara visa en massa bilder. Igårkväll var jag med bästo en sväng, vi kollade läget på stan lite och sånt därnt. Jag hade toms bil och vi råkade pajja lite, eller handskfacket lossnade av någon anledning. Så vi fick ställa oss på sporthallen och skruva lite, såklart fixade vi det, det var lite svårt i början bara innan vi visste hur den skulle sitta! men det fixade sig tillslut :D hähäh.

Idag har jag inte gjort ett skit, bara typ varit hemma, suttit vid datorn, kollat oth, ätit, varit ut med bilen en svänki också. Det var ju så skönt när det var sol för engångsskull :) Och ibland är det så jäkla skönt att bara sätta sig helt ensam i bilen, lyssna fin musik och bara köra. Det är avslappnande på något sätt.

Nu ska jag diska bort lite disk och sen ska jag vänta på att tom kommer hem, sen kolla oth gissar jag. Haha, det är ju det enda vi gör. Men det är ju så braa! :/

Slänger in en braig låt :) byebyyye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback