Min helg osv..

Hello! Kanske på tiden att blogga lite.. I helgen har jag inte gjort särskilt mycket. For till byn på fredag efter jag hade varit hos sanne på kalas, sen tog jag det bara lugnt hela kvällen. På lördag hände det väl inte heller dess mer, anton och dom åt middag hos oss så jag lekte med leon och sådär, sen kollade jag bara tv med mamma och pappa. Jo, jag klippte morgan också, han blev jättefinig! :) Idag har jag och mamma kollat oth typ hela morgonen, fanns inte mycket annat att göra en söndag som denna. Helst inte när man lyckats bli sjuk igen. Jag har ont i halsen, hosta, täppt, skitont i skallen osv.. Tom kom till mig vid fem och vi for till kullen vid sju. Vi har haft lite mys, ätit chips o popcorn och tittat irene huss på 5an. Nu sover tom och jag borde också försöka göra det, jag ska nämligen upp klockan fem och köra tom till jobbet. För att jag ska ta hem hans bil så den slipper stå där när han är i kiruna och jobbar. Jag vet inte vad jag ska göra imorgon, tror nog att jag ska städa lite, om jag inte känner mig allt för sjuk, sen brassar jag till byn :) inte ids jag sitta ensam här inte! Nånå, nu ska jag dricka upp min alvedon och sen försöka sussa. Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback