I love you til the end.

Det känns som att jag har så mycket på hjärtat, så mycket jag vill få ut, men ändå lyckas jag inte få ut det. Egentligen vet jag inte riktigt vad det är heller, men det är som att något ligger och gnager långt inom mig. Är det kanske ovissheten inför framtiden som gör sig påmind? Det där om att hitta något man är bra på, hitta något man älskar och brinner för, att hitta sig själv. Hitta något som gör en speciell, något som gör att man inte är som någon annan i världen. Fast det är man aldrig, man är aldrig som någon annan, det finns bara en av dig och det kommer det alltid att göra. Vad som än händer så är man alltid unik och gör skillnad i världen, bara genom att finnas till. Det finns alltid någon som behöver just dig. Även när du inte tror det, när du ser dig själv som världens minsta människa, så finns det alltid någon där ute som ser hur viktig du är och hur stor betydelse du verkligen har. Jag älskar min familj, mina vänner & min älskade tom. Ni får mig att förstå att jag är viktig, att jag gör skillnad, utan att egentligen göra något. Utan just bara genom att finnas till. Ni ska veta att ni gör mitt liv värt att leva. Jag vet inte vart i livet jag hade stått om jag inte hade haft er att luta mig mot. Jag vet faktiskt inte ens vem jag hade varit. Förmodligen inte samma person. Ni ger mig hopp, kärlek, glädje, trygghet. Ni ger mig allt som behövs för att överleva. Ibland tror jag inte ni vet hur stora ni är i mina ögon, hur mycket jag beundrar er och allt ni gör. Ni gör världen till ett bättre ställe. Jag hoppas verkligen ni vet hur mycket ni påverkar mig och hur stor skillnad ni gör i mitt liv. Jag är evigt tacksam över att just Ni är dom som får min värld att gå runt. Ni är oersättliga och jag älskar er så det värker i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback