Du har så lätt att stampa sönder, när du väl fått in en fot.




Okej, idag har jag inte gjort ett skit! Jag har lagat mat, ätit maten, kollat oth, ätit ben&jerrys, druckit bubbelvatten, ätit tre chips. Idag har jag alltså mest ätit och druckit. Men såna dagar behövs väl också? Det tycker nog jag iaf. Egentligen borde jag kolla Idol just nu, men jag orkar inte. Jag har ingen lust. Och deet är konstigt. Jag har inte sett sen förra veckan någongång. Jag slutade kolla när de hade varit i alla städer och valt sina idoler. Det är ju ändå det roligaste med Idol.

Nu har min karl kommit hem också, han har varit och grattat kimpa. Jag tror vi ska duscha och sen kolla något oth-avsnitt. Det var då tompas plan. Det lät som en präddi bra plan. Jag sitter förresten och lyssnar på lars w, jag har inte lyssnat på han på rätt länge. Men jag har mina perioder, oftast när hösten närmar sig vill jag lyssna på honom. Åh, han är så förbannat underbar. Hans texter är så rörande. Det finns inte EN låt man inte blir berörd av.

Nu ska jag gå till duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback