and the bible didn't mention us, not even once..



Godmorgon! Idag har jag vaknat efter 1 nångång, jag somnade ju så förbannat sent. Efter 5 typ,
jag var vaken när toms klocka ringde, det var förbannat svårt att somna igår av någon anledning.

Nu sitter jag och väntar på att tom ska sluta, har bett han åka förbi kiosken på hemvägen och köpa
en grädde, jag tänkte laga köttfärssås och spagetti, tänkte göra det igår men då vart jag för lat.
Jag tror han slutar nu halv tre men jag är inte säker, han slutar ju aldrig när han ska riktigt.

Jag laddar ner några avsnitt oth säsong 6, det fanns typ 11 att ladda ner, fattar inte varför man
inte kan ladda ner allihopa? Jag kommer ju bli galen när det tar slut mitt i allt.

Testade ju som sagt mobilblogga igår, man skriver alltså ett mms från mobilen, man kan sätta en
bild eller så skriver man bara text, sen skickar man det till ett nummer så kommer det upp på bloggen.
& det kostar som en vanligt sms. Kan ju vara roligt om man inte har tillgång till dator kanske?

Satan vad hungrig jag äääär! Väldigt skönt att ha matlust igen. Hähä, får se hur länge den håller i sig.
Förresten så är jag inte så mycket sjukare än igårkväll, jag vaknade upp med ont i halsen och täppt i
hela näsan, hade även ont i öronen. Jag brukar ju aldrig ha ont i öronen men nu har jag haft det sen
sist jag var sjuk, koonstigt. Nåja, får hoppas det går över eller bryter ut snart så man blir av med skiten.

Nä, nu ska jag tina köttfärs och lyssna finfin musik. Bra kombination tycker jag. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback